OGŁOSZENIE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA URZĘDU WEJHEROWO
Zmiana struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Wejherowo
Z dniem 1 września br. weszły w życie zmiany w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Wejherowo wprowadzone Zarządzeniem Wójta Gminy Wejherowo z dnia 25 sierpnia 2020 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Wejherowo
Nowością jest m.in. utworzenie Referatu Gospodarki Odpadami i Środowiska, którego zadaniem jest kompleksowa realizacja zadań z zakresu gospodarki odpadami oraz ochrony środowiska. Referat mieści się na parterze budynku Urzędu Gminy Wejherowo i zajmuje następujące pomieszczenia :
- Pokój Nr 14 i 14 A – składanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnym, rozliczenia finansowe oraz windykacja należności z tytułu gospodarki odpadami
- Pokój Nr 15 – ochrona środowiska, pozwolenia dotyczące wycinki drzew, decyzje środowiskowe,
- Pokój Nr 15 A – Kierownik Referatu (Piotr Czerwiński)
- Pokój Nr 16 – gospodarka odpadami, opieka nad bezdomnymi zwierzętami, dofinansowania do inwestycji proekologicznych.
Nowe pomieszczenia zajmuje również Referat Spraw Obywatelskich :
- Pokój Nr 17 – dowody osobiste,
- Pokój Nr 17A – Kierownik Referatu,
- Pokój Nr 17 B – ewidencja ludności.
W/w referaty zlokalizowane są w pomieszczeniach po Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej.
W związku z likwidacją Referatu Gospodarki Nieruchomościami i Środowiska, zadania związane z geodezją i gospodarką nieruchomościami przejął wraz z nową nazwą Referat Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości, który znajduje się nadal w swojej poprzedniej lokalizacji ( piętro Urzędu).
Pozostałe zadania ( m.in. zajęcia terenu, dzierżawa lokali) przejął Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej.
Jednocześnie informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców związane z wystąpieniem stanu epidemii i rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, liczba interesantów przebywających, w tym samym czasie, w jednym pomieszczeniu Urzędu Gminy Wejherowo – nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi za wyjątkiem:
1) dziecka do ukończenia 13. roku życia;
2) osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osoby z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osoby, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie;
3) osoby o ograniczonej możliwości prowadzenia własnych spraw w urzędzie;
4) osoby wymagającej pomocy tłumacza;
Naszym interesantom w dalszym ciągu zaleca się wcześniejszą telefoniczną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej rezerwację terminu wizyty we właściwym merytorycznie Referacie Urzędu (za wyjątkiem kasy Urzędu Gminy).
Referat Spraw Obywatelskich | Kierownik Referatu
58 677 97 09 Ewidencja ludności 58 677 97 12 Dowody osobiste 58 677 97 29
|
|
Referat Finansowy | Skarbnik
58 677 97 04 Z-ca Skarbnika 58 677 97 16 Podatek od środków transportowych, czynsze, dzierżawy 58 677 97 59 Podatki 58 677 97 23 Kasa Urzędu 58 677 97 22 |
|
Działalność gospodarcza | 58 677 97 21 | |
Referat Inwestycji i Gospodarki Komunalnej | Kierownik Referatu
58 677 97 42 58 677 97 13 58 677 97 17 |
|
Referat Gospodarki Przestrzennej i Nieruchomości | Kierownik Referatu
58 677 97 15 Zastępca Kierownika 58 677 97 46 ( podziały , rozgraniczenia, numeracja budynków) 58 677 97 08 ( decyzje celu publicznego, decyzje o warunkach zabudowy) 58 677 97 14 ( zaświadczenia, wypisy, wyrysy, informacje o przeznaczeniu działek w mpzp, informacje o trwających procedurach planistycznych, opłata adiacencka, opłata planistyczna) 58 738 67 51 Nieruchomości
|
|
Referat Inżynierii Środowiska | Kierownik Referatu
58 677 9748 Zgłaszanie stanów liczników wody 58 677 97 44 58 677 97 47 |
|
Referat Gospodarki Odpadami i Środowiska | Kierownik Referatu
58 677 97 07 Gospodarka odpadami, dotacje, opieka nad bezdomnymi zwierzętami 58 677 97 06 Opłaty za odpady, deklaracje 58 677 97 36 Ochrona środowiska 58 677 97 31 |
|
Referat Oświaty i Spraw Społecznych | Kierownik Referatu
58 738 67 85 Zastępca Kierownika 58 738 67 83 |
|
Referat Zamówień Publicznych i Funduszy Zewnętrznych | Kierownik Referatu
58 677 97 40 Zamówienia publiczne 58 677 97 27 Fundusze zewnętrzne 58 677 97 45 |
|
Referat Organizacyjny i Kadr | Sekretarz Gminy/Kierownik Referatu
58 677 97 11 Obsługa Rady Gminy 58 677 97 26 |
|
Biuro Obsługi Interesanta
Sekretariat Urzędu |
58 677 97 43
58 738 67 60 58 677 97 01 |
sekretariat@ugwejherowo.pl |
Referat Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego | Kierownik Referatu
58 677 96 07 |
Przypominamy, że : osoby załatwiające sprawy w budynku Urzędu Gminy Wejherowo zobowiązane są wyposażyć się we własnym zakresie w środki ochronne pozwalające na realizację obowiązku zakrywania ust i nosa, jak również nie zdejmować tych środków przez cały czas pozostawania w budynku Urzędu oraz do dezynfekcji rąk z wykorzystaniem dostępnych w Urzędzie dozowników z płynem dezynfekcyjnym.