W trosce o bezpieczeństwo pracowników oraz interesantów związane z wystąpieniem stanu epidemii i rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2, wywołującego COVID – 19, prosimy mieszkańców Gminy oraz wszystkich interesantów, aby najpilniejsze sprawy urzędowe załatwiać przez telefon, drogą elektroniczną lub w późniejszym terminie.
- telefonicznie – wykaz numerów telefonów w zakładce URZĄD GMINY/Pracownicy urzędu/ informacje i telefony http://bip.ugwejherowo.pl/dokumenty/219
- drogą elektroniczną i przez platformę ePUAP /14wl5uuf8w/skrytka
Wszelkie zapytania i wątpliwości można zgłaszać drogą mailową na adres:
sekretariat@ugwejherowo.pl lub telefonicznie (58) 677 97 01.
W holu wejściowym do Urzędu jest ustawiona skrzynka, do której można składać pisma bez konieczności kontaktu z urzędnikiem.
Informujemy, że w budynku Urzędu Gminy Wejherowo, obowiązuje bezwzględny nakaz zasłaniania ust i nosa przy pomocy maseczki, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 26 lutego 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 r. poz. 367).
O zmianach będziemy informować na stronie www.ugwejherowo.pl
Dziękujemy za zrozumienie!