Gmina wejherowo

Aktualności

Kąpinówka z frekwencyjnym sukcesem!

14

Już od kilku lat w Kąpinie z okazji Dnia Dziecka organizowany jest festyn rodzinny pod nazwą „Kąpinówka”. Z każdym rokiem impreza jest coraz atrakcyjniejsza, a program bogatszy w przeróżne gry i występy dla najmłodszych. Nie inaczej było też w tym roku.

 

22

Już od kilku lat w Kąpinie z okazji Dnia Dziecka organizowany jest festyn rodzinny pod nazwą „Kąpinówka”. Z każdym rokiem impreza jest coraz atrakcyjniejsza,  a program bogatszy w przeróżne gry i występy dla najmłodszych. Nie inaczej było też w tym roku.

Wspólne świętowanie 5 czerwca rozpoczęto meczem piłki nożnej. Po sportowej rywalizacji na scenie przez cały czas zabawę rozkręcały animatorki z wejherowskiego „Summer Baby”. Od samego początku najbardziej oblężony był wielki dmuchany zamek i przejażdżki bryczką. Ostatnią ze wspomnianych przyjemność uczestnicy mogli zawdzięczać stajni „Pegaz”, która użyczyła swych koni aż z Redy. Z rywalizacji sportowych dzieci mogły spróbować swoich sił w nietypowej konkurencji zapaśniczej. O ile zasady były podobne jak w prawdziwych zapasach, to mata była w kształcie boiska do futbolu, a zamiast klasycznych trykotów, młodzi zawodnicy musieli przebrać się w ogromne dmuchane piłki. Gwoździem programu był dobrze znany dzieciom „Minionek”. Oczywiście nikt nie przegapił okazji żeby zrobić sobie zdjęcie z maskotką! Wspaniała pogoda sprawiła, że dzieci chętnie tańczyły, śpiewały czy brały udział w licznych konkursach z nagrodami.  Nie zabrakło także słodyczy, poczynając od pysznych pączków, wafelków, ciastek a kończąc na popcornie i wacie cukrowej. Na zakończenie czekały dla wszystkich pyszne lody. Po słodkiej rozpuście, dorośli uczestnicy mieli okazję skorzystać z obecności ratownika medycznego i zmierzyć poziom cukru i ciśnienia.

 

Wyrazy wdzięczności należą się w szczególności Henrykowi Skwarło – Wójtowi Gminy Wejherowo  za dofinansowanie festynu oraz Grażynie Baran – sołtysowi wsi Kąpino, radzie sołeckiej i Stowarzyszeniu Rozwoju Wsi Kąpino „Eco-Kąpino” za pomoc i organizację imprezy.

>>>zobacz galerię<<<